عمر ساختمان‌های ایرانی نصف سایر کشورها


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : 16 / 10 / 1390
بازدید : 1242
نویسنده : میلاد مبارکی نوین

عمر ساختمان‌های ایرانی نصف سایر کشورها

معاون امور عمرانی استاندار سمنان گفت: طول عمر مفید ساختمان‌های موجود در کشور 45 سال اعلام شده در حالی که در کشورهای غربی یک ساختمان بین 90 تا 110 سال عمر می‌کند.

محمدهادی عموزاده در نشستی با دست‌اندرکاران طرح مسکن مهر استان سمنان اظهار داشت: یکی از سیاست‌هایی که در دولت نهم اتخاذ شد و ادامه آن را در دولت دهم شاهد هستیم، ساخت و ساز مسکن مهر بوده که به عنوان یکی از نیازهای ضروری جامعه به آن پرداخته شده است. وی افزود: استان سمنان در بخش مسکن مهر به علت پیگیری‌های خوبی که انجام داده، دارای جایگاه خوبی است. عموزاده گفت: در بخش سنتی‌ساز نیز کار تحرک لازم صورت گرفته و جلسه امروز ما با محوریت صنعتی‌سازی است.

معاون عمرانی استاندار سمنان اضافه کرد: امیدواریم استان سمنان در عرصه صنعتی‌سازی مانند سنتی‌سازها از پیشرفت خوبی برخوردار شود. عموزاده گفت: انتظاری که در بخش صنعتی‌ساز ضمن مراعات کردن مسائل فنی داریم، بحث بازه زمانی است و مسائل مالی باید دقت شده و امیدواریم سرفصل جدیدی در مسکن مهر مشاهده شود. وی همچنین افزود: اقتصادی بودن پروژه یکی از اهداف بخش مسکن مهر است.

معاون عمرانی استاندار سمنان گفت: ایجاد فرهنگ صنعتی‌سازی پدیده‌ای است که در این عرصه همه دست‌اندرکاران این بخش باید جامعه را کمک کنید. وی گفت: در بخش صنعتی‌سازی باید ایده جدید ایجاد کنیم و در این عرصه نیروهای دانشگاهی حضور دارند و امیدواریم کمبودها را جبران کنند.

رئیس سازمان مسکن و شهرسازی استان سمنان نیز در این نشست گفت: در استان 600 هزار نفری سمنان بالغ بر 10 هزار مسکن سنتی‌ساز ساخته شده است. محمدهادی رستمیان گفت: بالغ بر 50 طرح مصوب شده به عنوان روش‌های جدید و صنعتی داریم. وی همچنین افزود: در شیوه سنتی وقت و زمان زیادی صرف می‌شود. رئیس سازمان مسکن و شهرسازی استان سمنان گفت: مسکن مهر موتور محرکه‌ای برای ساخت صنعتی مسکن است.

رستمیان گفت: در سنتی‌سازی کمبود اعتبار و تزریق اعتبار به صورت قطره‌چکانی بود که ساخت مسکن را با مشکل مواجه می‌کرد. وی همچنین اظهار داشت: در مسکن مهر با عظم و همتی که دولت گذاشته است، محدودیتی برای اعتبار پروژه وجود ندارد و در استان سمنان بالغ بر 4 هزار پروژه صنعتی‌ساز در حال اجراست. 



مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








این وبلاگ به دانشجویان شهر سازی ایران اختصاص دارد و به مسائل تخصصی شهرسازی میپردازد.گاهی وقتها هم به اتفاقات و خبر های رشتهء شهرسازی ناخنکی میزند! این وبلاگ از هیچ گروه خاصی جهت نگرفته و تنها از دیدگاه یک دانشجو به مسائل می نگرد.تمامی مطالب و خدمات به صورت کاملا رایگان در اختیار شهرسازان گرامی قرار میگیرد.دوستان جهت بهره مند شدن از تمامی امکانات وبلاگ لازم است اقدام به عضویت در وبلاگ کنند. باتشکر.میلاد مبارکی نوین

مطالب و پروژه های وبلاگ شهرسازی در چه سطحی است؟

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان وبلاگ دانشجویان کارشناسی شهرسازی آزاد همدان ورودی89 و آدرس  shahrsazazadhamedan89.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com